środa, 20 września 2017

W końcu fajny szczupak 77cm z odry m. Brody-Pomorsko.

Nareszcie udało mi się przechytrzyć większego szczupaka, który miał długości 77cm. Odrę między promami w miejscowościach Brody i Pomorsko znam tak doskonale, że prawie pewne było złowienie szczupaka, a jedynym problemem mogło być to, że głównie małe biorą. Ten szczupak bardzo zaskoczył mnie i został zabrany do domu, aby zrobić z niego kolację. Ryby zabieram dość rzadko z nad wody, a jak już to robię, to nie zamierzam się z tym ukrywać. Skoro nie łamię żadnego regulaminu i mam do tego prawo. Niestety znalazła się garstka "fanatyków c&r", którzy przypuścili na mnie zmasowany i dość jednak zabawny atak z powodu tego, że zabrałem rybkę i pokazałem na filmiku moment uśmiercenia jej. Nie zamierzałem gównoburzy wywoływać i prosiłem o nie komentowanie jak się komuś mój styl bycia nie podoba. Jednak te prośby popłynęły w próżnie, a ja poblokowałem osoby, które komentowały w najbardziej chamski sposób mój film na YT i post na FB. Już przyzwyczaiłem się, że wędkarze nie reagują jak PZW ich okrada lub gdy widzą kłusownika, a kogoś kto w ciągu roku zabierze kilka rybek... najchętniej by ukatrupili lub w najlepszym razie "wykastrowali na żywca tępym narzędziem". Tego dnia w sumie złowiłem 5 szczupaków (4 były niewymiarowe). Ten szczupak był czwartą zabraną przeze mnie rybą w sezonie 2017.  Pozdrawiam i zapraszam na film :)
...

3 komentarze:

  1. Mógł być naprawdę dobry film z łowów, ale tym kręceniem karku kmieciu to się ośmieszyłeś po całości. Żal że są tacy wędkarze jak ty! Gardzimy takimi jak ty, na głowę sobie tą reklamówkę załóż i jebnij sie w łeb.
    Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "gardzimy" przedstawcie się po nazwiskach ;)

      Usuń
    2. No i Karolek odpuścił :) mam nadzieję, że ulżyło tobie :)

      Usuń