czwartek, 1 czerwca 2017

1 czerwca 2017 dzień dziecka | 4 bolenie, 2 szczupaczki i okonek. Odra w m. Brody.

Pierwszy dzień czerwca 2017r spędziłem nad Odrą kilka kilometrów poniżej przeprawy promowej w miejscowości Brody (woj. Lubuskie). Zakładałem, że będę łowił głównie klenie, a rzeczywistość szybko zweryfikowała moje plany. Momentami dość mocno wiało, a ja mogłem podziwiać częste ataki boleni, więc głównie na tych rybach skupiłem się. Testowałem nadal nowy nabytek, czyli wobler firmy Oleix model mini bleak. Przynęta okazała się po raz kolejny bardzo skuteczna i dała mi w sumie 4 bolenie. Poza tymi bolkami złowiłem także 2 szczupaczki i okonia. Dzień uważam za bardzo udany, a główki, na których łowiłem będą wymagały jeszcze dokładniejszego poznania w przyszłości. Zapraszam do obejrzenia relacji z tego łowienia na moim kanale na youtube.com.

1 czerwca 2017r - Odra poniżej m. Brody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz