sobota, 8 lipca 2017

Odra w m. Bytom Odrzański - klenie i bolenie

Jako kolejarz mam ten przywilej, że mogę pociągami jeździć prawie za darmo i postanowiłem to wykorzystać. Pojechałem na rybki pociągiem do miejscowości Bytom Odrzański, która jest położona nad moją kochaną odrą. Byłem pierwszy raz w życiu tam i dlatego większość czasu poświęciłem na "zwiedzanie" ostróg, aby przy kolejnej wyprawie wiedzieć, które są najlepszy i na nich właśnie skupić się. Oczywiście jako zwykły śmiertelnik byłem po nocce w pracy i dlatego dość mocno wymęczony i śpiący nad wodą. Nie przeszkodziło mi to jednak w złowieniu w sumie 8 kleni, 4 boleni i szczupaczka. Tradycyjnie relację z tego dnia zamieściłem na YT. Nie ma co, za dużo rozpisywać się... zapraszam do obejrzenia filmiku z tego dnia :)
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz