niedziela, 6 maja 2018

Szczupak 70cm i szczupaczki - 10szt z pontonu i 3 okonie

Drugie wodowanie mojego pontonu odbyło się nad jednym z jeziorek województwa Lubuskiego dnia 3.05.2018r. Byłem ze znajomym, który nieźle zareklamował mi to łowisko. Jako takie, że zawsze on połapie tam szczupaków. Ja oczywiście daleki byłem od jakiegoś "huraoptymizmu" i nie liczyłem na jakiś "szwedzki wynik". Woda bardzo płytka i mocno zarośnięta, więc uznałem, że najlepszą przynętą będzie obrotówka "zbój". Szybko złowiłem pierwszego i zarazem największego szczupaka długości około 70cm. Później dołowiłem w płytkiej zatoce jeszcze 9 szczupaczków, a przy okazji także 3 okonie. Wodę oceniam raczej "średnio" i jednak zdecydowanie wolę łowić w mojej ukochanej odrze, która potrafi mnie nawet po tylu latach, nadal zaskakiwać. Niestety w drodze powrotnej zaczął mi samochód nawalać, aby ostatecznie "rozkraczyć się" pod samym domem. Dlatego jak na razie odpuszczam rybki lub zdecyduję się pojechać gdzieś pociągiem nad wodę...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz