poniedziałek, 7 maja 2018

XIV Puchar Ziemi Lubuskiej 1.05.2018r - 25 miejsce - odra m. Cigacice

Jestem po pierwszych zawodach spinningowych w tym sezonie. Niestety ten start nie mogę zaliczyć do udanych. Po raz kolejny przekonałem się o tym, że muszę trochę poprawić swoją kondycję, bo znowu po sygnale startowym nie mogłem dogonić i utrzymać tempa zawodników gnających na fajne boleniowe ostrogi w dół od sekretariatu zawodów. Dlatego postanowiłem zająć jedną z wcześniejszych główek i spróbować jakiegoś klenika złowić, a później dopiero pójść na ów boleniowe miejscówki, które powinny się pozwalniać po 2-3 godzinach zawodów. Chwilę po rozpoczęciu zawodów... mam klenia takiego pod wymiar i "banana" na twarzy, bo takie rozpoczęcie dobrze rokowało. I tylko tyle. Miałem tam jeszcze kilka delikatnych skubnięć i bolenia, który tylko oprowadził wobka do brzegu. Później poszedłem w dół spory kawałek, aż znalazłem wolną ostrogę, na której złowiłem wymiarowego okonia, a później na samym końcu sektora znowu mały boleń tylko oprowadził mi woblerek pod same nogi. W mega skupieniu doczekałem się brania wymiarowego klenia, który był moją drugą i ostatnią wymiarową rybą na tej imprezie. Ostatnie dwie godziny zawodów spędziłem na przelewowym łowieniu kleni, które ewidentnie nie brały. Co ciekawe w ciągu siedmiu godzin zawodów, ani razu nie zaobserwowałem szarży bolenia na stada uklei krążące przy powierzchni. Moim zdaniem popełniłem wielki błąd, że skupiłem się na próbach łowienia kleni, zamiast zawzięcie machać za bolkami, którego złowienie gwarantowałoby mi wysoką lokatę. Zamiast liczyć na "małe punkty", powinienem postawić wszystko na jedną kartę... Ostatecznie zająłem dopiero 25 miejsce na 49 seniorów. Co ciekawe okonia i klenia złowiłem na "wyżebrany" od znajomego wobler DOTS.
...
Najlepsi seniorzy - XIV Puchar Ziemi Lubuskiej
Juniorzy - XIV Puchar Ziemi Lubuskiej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz