sobota, 3 września 2016

Jesienne zakupy przynęt Savage Gear, Keitech oraz akcesorii w sklepie Fish24

Dziś na ryby nie pojechałem, a jutro mam zawody wędkarskie, na których czuję, że nie wypadnę zbyt dobrze. Dlatego postanowiłem wydać bony, na zakupy w sklepie fish24.pl, aby poprawić sobie humor. Przez prawie 2 godziny wybierałem przynęty i akcesoria za kwotę 380 złotych. W październiku jadę na Mistrzostwa Polski, które odbędą się na Zalewie Zegrzyńskim i dlatego większość przynęt wybrałem firmy Savage Gear, które podobno są bardzo skuteczne na szczupaki. Nie chcę jechać tyle kilometrów i nastawiać się na okonki. Wolę zaryzykować i próbować łowić szczupaki niż bawić się z okoniami, które dadzą pewnie odległą pozycję. Lepiej nic nie złowić, a mieć szansę na wysokie miejsce, niż łowić okonki i cieszyć się z np. 50 lokaty. Od dawna bardzo ciekawią mnie przynęty z serii Soft4play, o których skuteczności napisano bardzo wiele, i wiele filmów nakręcono. Muszę sam je przetestować. Tak samo jak gumy "cannibal", które też dziś nabyłem. Dodatkowo kupiłem kilka przynęt firmy Keitech, zwłaszcza mniejsze modele, na które już jutro będę łowił z nastawieniem na okonie. Wiadomo jakieś główki dżigowe i stalki musiały także znaleźć się w mojej torbie z zakupami. Czy okażą się skuteczne... O tym w kolejnych postach na moim blogu wędkarskim...
...
Dzisiejszy połów w sklepie wędkarskim.
Soft4play - Savage Gear
Cannibal
Okoniowe gumki firmy Keitech
Wysokiej jakości główki dżigowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz