wtorek, 14 lutego 2017

Dobry wobler na bolenia "Siga" - firmy Siek-M

Woblery firmy Siek-M to dla mnie klasyka w czystej postaci. Pragnę zarekomendować łowcom boleni szczególnie jeden model, który sprawdził mi się na Odrze. Mam na myśli wobler o nazwie "Siga". Zarówno mniejsze jak i większe modele to pewniak na rapy. Mam olbrzymi sentyment do tej przynęty gdyż była to pierwsza moja przynęta, na którą już jako dzieciak rozpocząłem swoją przygodę z regularnym łowieniem odrzańskich boleni. Minęło wiele lat, a ja nadal mam te wobki w swoim pudełku i bardzo często sięgam po nie, co przynosi zazwyczaj zadowalające efekty. Siek-M to najlepszy przykład na to, że najważniejsza jest praca przynęty, a nie wygląd. Malowanie jest dość "archaiczne", a nie wpływa to na ich skuteczność. Smukła budowa, mały ster skierowany prawie pionowo w dół oraz idealne trzymanie się nurtu z delikatną "migotliwą" pracą to najważniejsze cechy tej przynęty, które decydują o skuteczności. O wyjątkowości tych woblerów przekonałem się nie raz podczas zawodów spinningowych, gdy właśnie na te wabiki udawało się sprowokować do ataku ostrożnego drapieżnika. Co w efekcie pozwalało zajmować wysokie miejsca. Na koniec mojej recenzji tej przynęty spinningowej. Chciałbym zwrócić uwagę na to, że te wobki są łatwo dostępne w wielu sklepach stacjonarnych i internecie, a ich cena jest na prawdę niska w stosunku do bardziej "markowych" przynęt lub tych ręcznie robionych. Nie muszę chyba wspominać, że są bardzo "lotne" i daleko się nimi rzuca co jest cechą większości przynęt na te ryby. Polecam z czystym sumieniem na Rapy żerujące w szybkim nurcie lub na jego skraju :) p. s. łowię tylko na wersje tonące, a ulubione kolory to takie jak na zdjęciu.
...
Woblery na bolenie Siga - Siek-M
Piękny bolek złowiony na Sigę podczas zawodów spinningowych.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz