poniedziałek, 30 stycznia 2017

Guma Savage Gear Cannibal - na sandacze i szczupaki

Przynęty gumowe firmy Savage Gear model "Cannibal". Zostały przetestowane przeze mnie w zeszłym sezonie wędkarskim i mogę teraz śmiało polecić je. Zwłaszcza spinningistom polującym na szczupaki i sandacze. Doskonale sprawdziły się zarówno podczas ciężkiego sandaczowego łowienia w opadzie jak i przy leniwym prowadzeniu na lekkie główce dżigowej. Do tego stopnia przekonałem się do nich, że głównie na to łowiłem podczas uganiania się za sandaczami i szczupakami na odrze. Jeżeli chodzi o sandacze to bezkonkurencyjny okazał się kolor "green tiger" (jaskrawy z pręgami), a na szczupaki tradycyjna "perełka z ciemnym grzbietem". Cannibal pracuje doskonale przy nawet najwolniejszym prowadzeniu i bardzo prowokuje drapieżniki do ataku. Wykonane z dość trwałego materiału. Pewnie trzymają się haka i nie zsuwają się tak szybko z niego. Na jedną gumę można wyjąć i kilka "zębatych" zanim będzie już tak poharatana, że nada się tylko do wyrzucenia. Warto zwrócić uwagę także na to, że ich cena nie jest wygórowana i nawet przy częstych zaczepach nie będziemy zbyt długo przeżywali jej utratę. Na odrze zbroję je główkami dżigowymi od 5 do nawet 17 gram, na haku dobranym do wielkości przynęty.
....
Guma Cannibal - Savage Gear
Jeden z wielu sandaczy złowionych na kolor "green tiger"
.

5 komentarzy:

  1. WITAM JUZ OD DWOCH LAT STARAM SIE BEZ SKUTECZNIE ZŁAPAC SANDACZE NA ODRZE ZASTANAWIAM SIE CZY TAM GDZIE ŁOWIE POPROSTU ICH NIE MA? ŁOWIE W OKOLICACH lEDNA GŁOCHOWA CIGACIC ALBO POPROSTU NIE UMIEM ICH ZŁOWIC PODBIJAM PRZYNETE GŁOWNIE Z KOŁOWROTKA MOZE JESTES WSTANIE MI PODPOWIEDZIEC TROSZKE CO ZLE ROBIE MOZE DZIEKI TOBIE UDA MI SIE ZŁOWIC WKONCU TA RYBE. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Sandacz na naszej odrze to bardzo ciężka sprawa i nie znam nikogo kto by łowił je regularnie u nas. Ja rok 2017 miałem beznadziejny z sandaczami, a to wina chyba wysokich stanów wody. pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak pobudzić sandacze do żerowania bo od 2 tygodni choć nie biora

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię cannibale SG srebrne takie jak na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń