poniedziałek, 11 maja 2015

Moje początki w produkcji woblerów tzw. "zagdaki" ;)

Witam
Jestem osobą, która od najmłodszych lat jest zafascynowana wędkarstwem spinningowym. Głównie preferuję lekki rzeczny spinning ukierunkowany na łowienie "klenio-jazi". Pomysł na ten blog narodził się spontanicznie i mam nadzieję, że uda mi się systematycznie zamieszczać na nim coraz to nowe wpisy. Będę pisał o wszystkim co związane z moim hobby :)
Obecnie przechodzę kolejny etap rozwoju jako spinningisty. Postanowiłem spróbować swoich sił w produkcji woblerów. Początki wiadomo są trudne, ale z biegiem czasu liczę, że uda mi się nabrać odpowiedniej wprawy i zamieszczać zdjęcia złowionych ryb na moje przynęty. Łowienie kleni od zawsze mnie fascynowało i powoli zaczynam odczuwać niedosyt związany z ofertą dostępnych przynęt w sklepach wędkarskich. Na podstawie mojego doświadczenia postaram się wykonać przynętę, która spełni moje wszystkie oczekiwania. Jeżeli chodzi o: kształt, wielkość, wagę, kąt nachylenia i wielkość steru oraz kolor przynęty.
Zdecydowałem się, aby "poświęcić" obecny sezon na własnoręczną produkcje przynęt i testy. Mam nadzieje, że już w przyszłym sezonie uda mi się w pełni odejść od komercyjnych przynęt i łowić tylko na swoje. Podobno ryba złowiona na własny wobler daje największą satysfakcje :)
.
.
Pierwsze korpusy zrobione, więc pora na malowanie stery i oczka :) Mam świadomość, że jeszcze długa droga przede mną, aby osiągnąć kunszt wielu znanych wędkarzy :)
Pierwsze sztuki dają dużo do życzenia, ale i tak bardzo mnie cieszą, bo są w 100% moje :) Z biegiem czasu na pewno będę robił postępy :)
pozdrawiam
Mateusz Zagdański

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz