piątek, 28 kwietnia 2017

Sprzęt na odrzańskie rapy - wędka spinningowa i kołowrotek na bolenie - dragon millenium super fast 3,05m / 25g + Ryobi Ecusima 4000

Od sezonu 2017 będę łowił bolenie na nowy sprzęt. Skompletowałem go w okolicznym sklepie wędkarskim i uważam, że jest to doskonałe połączenie jakości z niewygórowaną ceną. Przez cały rok będę na pewno bardzo intensywnie go eksploatował, aby potwierdzić jego walory. Miejmy nadzieję, że okazałymi odrzańskimi rapami, które dość licznie bytują w "mojej" odrze. Czytelnicy regularnie obserwujący mojego bloga wędkarskiego oraz śledzący mój kanał na YT, będą mogli na bieżąco przekonać się czy ten mój zakup był trafną decyzją.

Moja wędka na bolenia.

Wędka: DRAGON MILLENIUM SUPER FAST 3,05M C.W. DO 25G
Kijek dość szybki, który pozwoli oddawać dalekie rzuty typowo boleniowymi wabikami. Podczas holu ryby powinien charakteryzować się pełnym ugięciem, które będzie skutecznie amortyzowało gwałtowne zrywy większej ryby. Uzbrojony w dobrej jakości przelotki, do których za pewne nie będę miał nigdy żadnych obiekcji. Podoba mi się w tym modelu dość krótki dolnik i ciekawie zaprojektowana rękojeść. Długość 3m została przeze mnie też celowo wybrana, bo jest optymalna pod spinningowanie z nastawieniem na bolki. Za kij zapłaciłem "bonem" 270zł.


Kołowrotek: Ryobi Ecusima 4000
Maszynka, którą "morduję" już od paru lat i jestem święcie przekonany, że w tej cenie nie ma sobie równych. Dlatego nie kombinując kupiłem sobie kolejny egzemplarz sprawdzonego przeze mnie kołowrotka, na który nawinąłem żyłkę Stroft GTM 0,20mm. Za ten kręcioł zapłaciłem "bonem" 140zł. Jak widać opłaciło się mi startować w zawodach spinningowych, bo dzięki wygranym bonom na zakupy w sklepie wędkarskim. Mogłem pozwolić sobie na odrobinę "szaleństwa" :)
Kołowrotek na bolenie Ryobi Ecusima 4000

1 komentarz: