wtorek, 20 lutego 2018

Silnik zaburtowy Yamaha 5 KM krótka stopa 2T model 5CMH - dzisiejszy zakup do pontonu

W zeszły piątek znalazłem na internecie ogłoszenie, w którym był wystawiony silnik, a dzisiaj pojechałem go obejrzeć. Jestem z natury osobą podejmującą szybko decyzję, więc po krótkich oględzinach i próbnym odpaleniu... Kupiłem silnik zaburtowy firmy Yamaha o mocy 5KM, model 5CMH, rok produkcji 1999, 2-suw. Powinien być idealnym dopełnieniem do mojego pontonu długości 3m, którym planuje pływać po odrze. Było bardzo duże ryzyko, że jak teraz nie zdecyduję się, to ktoś inny go kupi, bo cena atrakcyjna (2000zł) i dobry stan. Dodatkowo sprzedawca wzbudził we mnie zaufanie i na prawdę nie czułem, aby chciał mnie w jakiś sposób oszukać. Nie mogę doczekać się wiosny :)
Taki ponton mam do kompletu - https://spinningowy-zagdak.blogspot.com/2017/12/ponton-kolibri-3m-dlight-poowa-planu.html
Już te największe klenie, bolenie, sandacze, brzany i sumy nie będą miały gdzie ukryć się przede mną :) 

....




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz