wtorek, 13 lutego 2018

Przesyłka od firmy Team Oleix - woblery mini bleak

Wczoraj odebrałem zamówione woblery boleniowe firmy Oleix - model "mini bleak". Jest to moje odkrycie sezonu 2017. W zeszłym roku były bezapelacyjnie najskuteczniejsze. Dały mi sporo boleni i to także tych piekielnie trudnych do złowienia, które żerowały w upalne letnie dni. W mojej ocenie warte są swojej dość wysokiej ceny. Wydałem 40zł za sztukę (kupiłem dwa woblerki), a boleniówki bardzo rzadko rwie się. Jednego na pewno zmodyfikuję, bo założę na kotwiczki ołowiany drut, który zwiększy jego "lotność" oraz ustabilizuję pracę. Teraz tylko czekam na 1 maja, bo nie zamierzam łowić "przypadkowych" boleni w kwietniu, czyli w okresie ochronnym :)
...
Mini bleak - team oleix
Woblery boleniowe - oleix- mini bleak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz