sobota, 31 marca 2018

Plan zrealizowany i nareszcie więcej czasu na rybki...

Osoby śledzące wpisy na moim blogu wiedzą dlaczego przez ostatnie miesiące nie pojawiały się prawie żadne relacje z wypraw wędkarskich, a nowym czytelnikom opiszę to w wielkim skrócie...
Postanowiłem, że kupię ponton i silnik spalinowy. Dlatego poszedłem do dodatkowej pracy w Biedronce. Praca prawie na dwa etaty oraz moja cukrzyca bardzo skutecznie uniemożliwiły mi wyjazdy na rybki. Kupiłem oczywiście ponton i silnik, a z Biedronki zwolniłem się kilka dni temu. Obecnie muszę zmagać się tylko z ów choróbskiem wykańczającym powoli mój organizm oraz z pracą na cały etat w jednej firmie... No i połączyć to z życiem rodzinnym, w którym wychowuję niepełnosprawną córkę.
Pomimo tego wszystkiego nie zrezygnuję z wędkarstwa i już dzisiaj zabrałem się za porządki w szafce z moimi wędkarskimi gratami :) jak na razie to na dobrą sprawę musiałbym tylko żyłki powymieniać i mogę śmiało ruszyć nad wodę :) teraz jest dla mnie jako spinningisty najcięższy okres, bo w kwietniu bardzo dobrze żerują bolenie, które niestety mają okres ochronny...
...a oczywiście 99% moich znajomych (realnych nie z neta) nie zwraca na to uwagi i jak co roku będą mnie gnębili doniesieniami o rewelacyjnych wynikach i pięknych rapach, które złowili i oczywiście wypuścili z powrotem do wody (tyle dobrego).
Ja też nie gwarantuję, że wytrzymam do 1maja. Jestem szalenie spragniony prawdziwego rzecznego spinningowania. Na pewno będę starał się nie ulec pokusie i pozostać przy wyprawach spinningowych za gatunkami, które można w kwietniu legalnie łowić. Najprawdopodobniej będą to okonki i może jakiś wypad na pstrągi... Tradycyjnie będę na moim blogu relacjonował zarówno porażki jak i drobne zwycięstwa nad wodą ;)
Druga kwestia to pierwsze wodowanie pontonu i testy na odrze. Oby tylko wszystko poszło OK i zarówno silnik nie nawalił mi gdzieś na środku odry i ponton sprawdził się :)
...
P. S. Życzę wszystkim wesołych świąt :)

2 komentarze:

  1. Dużo zdrowia, wytrwałości i pogody ducha !!! Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń