niedziela, 13 maja 2018

Nowosolskie bolenie 2 szt

Dnia 8 maja 2018r pojechałem pociągiem do Nowej Soli. Zaznaczam, że to nie jest jakaś "tajna" cudowna woda, a po prostu mam tam blisko i jako kolejarz pojechałem pociągiem za darmo. Po przybyciu na dworzec, czekał mnie ponad godzinny spacer na główki w dół od portu. Zabrałem ze sobą sprzęt na dwa gatunki ryb: bolenie i klenie. Chwilę porzucałem za kleniami i zdecydowałem dać sobie spokój z tymi rybkami i zapolować na rapy, bo widziałem co jakiś czas jak żerują. Bardzo szybko złowiłem dwa bolenie na wobler mini bleak, a później żerowanie boleni ucichło, więc zacząłem kombinować z przynętami. Udało mi się sprowokować jednego sporego bolenia na wobler firmy JAZ, który niestety po chwilowym holu spadł. Łowiłem w sumie około 5 godzin i pierwszy raz na tych konkretnie główkach. Zapraszam na krótki filmik z tego dnia...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz