czwartek, 31 maja 2018

Zawody WKS Rapa Zielona Góra 31.05.2018r - odra Głuchów - 2 miejsce

Pierwsze zawody spinningowe mojego klubu w sezonie 2018 odbyły się nad odra m. Głuchów. Startowało 7 osób i były oczywiście na żywej rybie. Pierwszy raz byłem na tych główkach i plan miałem prosty... Po pierwsze złapać szybko jakiegoś okonia, aby nie przyzerować, a później już zapolować na klenie i bolenie. Wymiarowego okonia (26cm) złowiłem szybko, a klenie (34cm) po jakiejś godzinie. Im słońce mocniej grzało tym doczekanie się brania było mniej prawdopodobne. Jedyny wobler DOTS stał się przekąską dla szczupaka, a podczas łowienie na obrotówkę Lukris, coś  mi tak wzięło, że po ułamku sekundy przetarło żyłkę o kamienie. Miałem jeszcze kilka odprowadzeń boleni i byłoby na tyle... Okazało się, że zająłem 2 miejsce przegrywając ze szczupakiem długości 50,5cm.

Stan odry (stacja Cigacice): 136cm
Temperatura wody: 24°c
...
..
Zwycięzca zawodów spinningowych wks Rapa Zielona Góra 31.05.2018r



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz