piątek, 24 sierpnia 2018

Rekordowa brzana 75cm i olbrzymi kleń 53cm... Odra m. Nietków

Nie ma co za dużo pisać, bo wszystko zostało nagrane. Zwodowałem ponton w przystani Nietków i popłynąłem w górę odry. Na ostrogach powyżej mostu na lewym brzegu udaje mi się złowić pięknego klenia i olbrzymią brzanę. Co ciekawe obie ryby wzięły na ten sam wobler, a mianowicie na wobler firmy Siek-m model Bzyk. Na szczęście łowiłem z plecionką i dlatego obie ryby bez większych problemów udało mi się wyholować. Oczywiście po za tymi klamotami złowiłem jeszcze kilka mniejszych, które też wypuściłem. Zapraszam na film...

Stan wody (stacja Nietków): 130cm
Temperatura wody: 24°c
...
kleń 53cm - odra m. Nietków 24.08.2018r

Kleń 53cm

Brzana 75cm na wobler siek model bzyk

Brzana 75cm złowiona 24.08.2018r - Odra m. Nietków
Wobler siek-m model Bzyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz