piątek, 26 stycznia 2018

Ciekawe zarybienia w okręgu PZW Zielona Góra - jedziemy na pstrągi nad Odrę :)

Miałem już nie pisać o tym cyrku, który dzieje się w moim okręgu PZW. Niestety popisali się po raz kolejny i na oficjalnej stronie zamieścili informację na temat zarybień.... No i wyszło, że zarybili Odrę (środkową)... PSTRĄGIEM POTOKOWYM :) Nie jestem żadnym ichtiologiem, ale moim zdaniem to skrajna głupota. Co ciekawe wszyscy moi znajomi zgadzają się z tym, a co niektórzy starają się chyba wyprzeć tą informację, bo jest tak niewiarygodna, że nie może być prawdziwa :) Cholera ja już byłem za pstrągiem (bez wyniku) na takich rzeczkach jak Pliszka i Brzeźniczanka, a trzeba było chyba pojechać np. nad Odrę koło mostu w Cigacicach (buehehe). Zastanawia mnie jakimi kryteriami kierował się ichtiolog, który wyraził na to zgodę? A może po prostu nie chciało się im jechać z tymi pstrągami nad jakąś rzeczkę odpowiednią dla nich, a woleli wypuścić je gdzie bliżej? Pewnie nigdy prawdy nie dowiemy się...
...
Zarybienia 2017 - pzw Zielona Góra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz