piątek, 14 września 2018

Nocny spinning - brzana i sandacz w Cigacicach

To była dziwna nocka na rybach...
Z lenistwa pojechałem tam gdzie blisko i tam gdzie nigdy nic konkretnego nie złowiłem. Łowiłem z ostrogi przy tzw. nowym moście w m. Cigacice. Bardzo niski stan odry, więc szczyt tej ostrogi wyglądał niczym jakaś rafa. Pierwsze rzuty w ciemnościach i jakaś ryba mi spada, chwile później udaje mi się "podciąć" około wymiarowego sandacza. Wobler staram się prowadzić w miarę wolno pod nurt i obławiać głównie przelew. Jakieś pół godziny łowienia i mam zaczep... a ten zaczep ożył. Trochę nerwowy hol i na brzegu ląduje piękna brzana długości 69cm. Sandacz i brzana skusiły się na wobler firmy Dorado. Zapraszam na film...

Brzana złowiona 14.09.2018r - Odra m. Cigacice

Nocny sandacz - odra Cigacice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz