środa, 18 stycznia 2017

Keitech "Easy Shiner" 5cm - rewelacyjna gumka na okonie

Ciężko wyobrazić sobie dzisiejsze wędkarstwo spinningowe bez przynęt gumowych, które zrewolucjonizowały moim zdaniem oblicze naszego hobby. Są często niezastąpione podczas łowienia okoni, sandaczy lub szczupaków. Chcę podzielić się swoją opinią na temat skuteczności przynęty firmy "KEITECH", a konkretnie modelu Easy Shiner 5cm. Ta zdawałoby się, że dość prostej budowy przynęta. Jest wykonana z tak olbrzymią starannością, że na stałe zostanie ze mną podczas wypraw za okoniem na Odrę jak i jeziora. Zrobiona jest z bardzo miękkiego materiału i nasączona dodatkowo jakimś atraktorem zapachowym "rybnym". Pracuje doskonale przy każdej technice prowadzenia. Można uzbroić ją zarówno tradycyjnie w główkę dżigową jak i stosować na bocznym troku lub w dość popularnej ostatnio metodzie Drop Shot. Wspomnę jeszcze tylko o tym, że podczas zawodów o Mistrzostwo Polski w wędkarstwie spinningowym w 2016r, w których brałem udział. Mogłem zobaczyć, że nie tylko ja uznaję te gumki za niebywale skuteczne. Podczas każdego dnia zawodów byłem na łodziach z doskonałymi spinningistami, którzy też na nie łowili. Na prawdę bardzo ciężko znaleźć mi jakieś wady tej przynęty, ale jakbym musiał to napisałbym tylko to, że są bardzo delikatne i po kilku holach ryby. Nadają się najczęściej do wyrzucenia. Moim zdaniem lepsze to niż rzucać na coś na co nie ma się żadnych brań. Zachęcam moich czytelników do przetestowania tych gumek nad wodą i podzielenia się swoimi opiniami w komentarzach pod postem. Ja zostanę przy zdaniu, że jest to jedna z najlepszych przynęt na okonie, na jakie miałem okazję łowić. Polecam...
...
Easy shiner - doskonała przynęta na okonie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz