wtorek, 28 marca 2017

Dwa przypadkowe bolki na Odrze i debiut na Youtube.com

Dzisiaj pojechałem rozprostować nogi nad Odrą w m. Cigacice. Pogoda dopisała, a ja planowałem zapolować na jakiegoś klenia lub jazia. Z rana było bardzo chłodno, ale za to nie wiało. Im słońce znajdowało się wyżej tym porywy wiatru gwałtowniejsze. Stan Odry dość znacznie podniesiony. O tej porze roku jest diabelnie trudno coś złowić z odrzańskich ostróg, a zwłaszcza takie rybki jak klenie lub jazie. Byłbym mocno zadowolony z nawet ledwo wymiarowej "kluski". Podczas kilku godzin łowienia doczekałem się tylko dwóch bardzo mocnych brań bolków, które w obu przypadkach skusiły się na malutki wobler "horn" od firmy Hunter. Rybom bardzo szybko zwróciłem wolność, więc w mojej ocenie nie ucierpiały. Tak jak informowałem... W tym sezonie wędkarskim wpisy na moim blogu będą uzupełniane krótkimi filmikami z łowienia. Dlatego zapraszam także do odwiedzin mojego kanału na Youtube.com :) jak sezon rozkręci się... Powinienem kilka ciekawych materiałów nagrać ;)
...
Taki bolek na koniec łowienia.
zapraszam na krótki film...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz