niedziela, 14 maja 2017

Boleniowa sobota na odrze w Nowej Soli - 6 boleni w 6 godzin łowienia

Nocka w pracy, a po niej, wypad wędkarski nad odrę. Mocno zaspany i wymęczony, zaplanowałem złowić sobie kilka boleni. Nadal mam w pamięci paskudnie rozegrane zawody z 1 maja. Co dawało mi więcej motywacji, aby pospinningować na tej rzece, której stan opadł już na tyle, aby łowienie wyglądało w miarę normalnie. Kilkukilometrowy spacer nad odrę, a po dojściu na łowisko i poobserwowaniu go przez chwile. Wiedziałem, że złowię jakieś bolenie zanim nawet rozłożyłem wędkę. Drobnica oczkowała przy powierzchni i była co jakiś czas nękana atakami wygłodniałych rap. Takie warunki nad wodą to ja lubię :) Wziąłem ze sobą kamerę, a filmik z tego łowienia zamieściłem na YT. Zapraszam do oglądania oraz zachęcam do komentowania i subskrybowania mojego kanału na tej stronie.
...
Łowiłem na wprost miasta Nowa Sól
Relacja wideo z łowienia

2 komentarze: