czwartek, 25 maja 2017

Łowienie poniżej przeprawy promowej w Brodach - 3 bolenie, klenik i szczupaczek - test woblera OLEIX

Dzień 25 maja 2017r spędziłem na spinningowaniu, nad moją kochaną odrą. Byłem po nocnej zmianie w pracy, dlatego możliwe, że z powodu zaspania, przynętę nie zawsze dobrze prowadziłem. Ostatnio zakupiłem wobler firmy OLEIX "mini bleak", który tego dnia miał być dokładnie przetestowany. Pogoda z rana była idealna, a z każdą kolejną godziną coraz mocniej wiało. Co za tym idzie łowienie na male przynęty było mocno utrudnione. Łowiłem 7 godzin i udało mi się "wypracować" 3 bolki, klenika i szczupaczka. Wspomniany wobler okazał się bardzo skuteczny i na stałe zawita do pudełka z moimi przynętami. Nadal nie chcą brać na odrze klenie, a nie mam pojęcia dlaczego. Przelewy są puste...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz