niedziela, 21 maja 2017

Trenning przed zawodami 28 maja 2017r. nad odrą w m. Przewóz.

Niedziela 21 maja 2017r i ostatni dzień treningów przed zbliżającymi się pierwszymi zawodami spinningowymi, zaliczanymi do Mistrzostw Okręgu Zielonogórskiego. Pojechałem tam, aby namierzyć potencjalnie najlepsze miejscówki, ale niestety zbyt wiele z tego wypadu nie wynikło, bo stan odry bardzo szybko zmienia się, a tego dnia tak mocno wiało, że nie było możliwości, aby łowić na małe kleniowe przynęty. Ten odcinek odry znam od dziecka i właśnie dlatego jestem dość złego przeczucia jeżeli chodzi o wyniki na tych zawodach. Planuję postawić wszystko na jedną kartę i nie bawić się z jakimiś "okonkami". Postawiłem sobie za cel, złowienie dwóch wymiarowych boleni i dopiero taki wynik może mnie satysfakcjonować. Zawody tego typu rządzą się jednak swoimi prawami i dlatego dopuszczam także możliwość zejścia z nad wody "o kiju". Relacja z tego wydarzenia będzie zamieszczona oczywiście na moim blogu. Nakręciłem krótki materiał wideo z tego dnia. Udało mi się złowić dość fajnego bolenia o długości 65cm oraz niewymiarowe rybki. Miałem bardzo pechową sytuację, bo na kleniowym zestawie uwiesiła się jakaś duża ryba i urwała mi żyłkę.
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz