niedziela, 8 października 2017

Drobne rybki szczupak, bolek sandaczyk - odra Milsko

Pierwszy wypad nad odrę w październiku i... lipa. Skończył się urlop i ryby najwyraźniej przestały mi brać. Dnia 7.10.2017r wyskoczyłem nad odrę w okolicach miejscowości Milsko. Nastawienie bojowe i w głowie tylko jedna myśl - SANDACZ. Może trochę pycha mnie zgubiła, może rzeczywiście nie brały, a może miałem tylko pecha. Faktem jest, że mimo wielkich starań, nie udało się mi wypracować żadnego konkretnego "mętnookiego" i dzień zakończyłem z iście mizernym wynikiem: mały bolek, mały szczupak i mikro-sandaczyk. Co tu więcej pisać? Trzeba podnieść się z tej porażki i przyjąć z podniesioną głową, że w tym "fachu" niepowodzenia po prostu zdarzają się. Nagrałem krótki filmik tego dnia i zapraszam do oglądania...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz