sobota, 30 września 2017

Olbrzymi sandacz 97cm złowiony w Odrze przy porcie w m. Cigacice.

Przedostatni dzień urlopu i bardzo szybki wypad na ujście portu w m. Cigacice. Odra wysoka i łowienie bardzo ciężkie. Na szczęście była ładna stabilna pogoda, a co za tym idzie przy powierzchni co jakiś czas pokazywały się bolenie. Dość szybko przechytrzyłem ponad wymiarowego bolenia na wobler "bolt" firmy "hunter", a następnie skupiłem się na jednak cięższym sandaczowym łowieniu. Guma Cannibal na główce 17gram to było to czego potrzebowałem. Skubnięć sandaczy miałem na prawdę sporo, a tylko jedno branie w opadzie udało mi się wykorzystać i podholować do brzegu takiego sandaczyka ponad 50cm. Później miałem sytuacje z legend wędkarskich z cyklu "zaczep nagle ożył". Mianowicie zaciąłem coś co po chwili dało mi nieźle do wiwatu. Okazało się, że podhaczyłem rekordowego sandacza, którego po zmierzeniu szybko wypuściłem. Miał długości prawie metr (97cm). Później już nic nie łowiłem, bo emocji wędkarskich wystarczyło mi :) Wypad był 29.09.2017r
...

Mój rekordowy sandacz 97cm - 29.09.2017r - ujście portu w m. Cigacice


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz