sobota, 18 listopada 2017

Główki poniżej i starorzecze Bobrowniki - 17.11.2017r

Ostatnio ostrogi powyżej starorzecza i cypel, nie przyniosły mi wyniku, więc tym razem wyruszyłem na głębokie główki poniżej. Kopę lat tam nie łowiłem, a coś mi mówiło, że warto. W tym roku utrzymują się podwyższone stany odry i dlatego prawdopodobnie nie mogę dobrać się do tych większych ryb z brzegu. Coraz poważniej myślę o zakupie pontonu nad odrę oraz silnika spalinowego, ale to temat na inny post... Obłowiłem "po centymetrze" trzy klatki poniżej ów starorzecza i nie doczekałem się żadnego brania. Było jasne, że z sandaczy nici. Co skłoniło mnie, aby porzucać za jakimś szczupakiem na starej odrze. Kilkanaście rzutów i mam na kiju niewymiarowego "pistoleta"... wypuszczam go... składam wędkę i wracam do domu.

Stan odry (stacja Cigacice): 274cm
Temperatura wody: 7,2°C
...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz