niedziela, 15 lipca 2018

Gruby okoń wieczorem na Dąbiu Wielkim...

Wczoraj byłem z kolegą na łódce i dlatego nie nagrywałem filmiku z łowienia, bo za dużo roboty z montażem w sytuacji gdy ów kolega nie chce być na nagraniu. Nad wodą byliśmy o godzinie 16;30 i spinningowaliśmy aż do zachodu słońca. Ryby zdecydowanie gorzej żerowały niż podczas wcześniejszego mojego wypadu. Na boczny trok udało mi się wydłubać około 30 okoni, a tylko jeden był godzien tego, aby zrobić mu zdjęcia. Najwięcej brań miałem na paprocha firmy Relax kolor miodowy ze złotym brokatem, z pojedynczym ogonkiem. Brania były bardzo nieregularne, a jeżeli chodzi o oznaki żerowania na powierzchni. Tylko kilka razy okonie pogoniły i to dosłownie kilka sekund było widać żerowanie. Po jednym z takich ataków, udało mi się posłać trok w to miejsce i zaciąć sporego okonia. Jak na razie skuteczność mam wyśmienitą na tym jeziorze, bo na każdym wypadzie udaje mi się złowić pięknego garbusa... :)
....
Duży okoń z jeziora Dąbie Wielkie - 14.07.2018r
Miarka nigdy nie kłamie... Kilka cm zabrakło do 40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz