niedziela, 29 kwietnia 2018

Łowienie z pontonu - pierwszy raz

W końcu zwodowałem mój ponton na odrze. Na wstępie napiszę, że może wszystko fajnie wygląda na filmiku, ale musiałem na prawdę porządnie namordować się, aby samemu sprzęt rozłożyć i później wpakować z powrotem do bagażnika w aucie. Ciężka robota z tym pontonem i silnikiem. Łowiłem bardzo mało, a głównie bawiłem się. Pływałem w okolicach m. Pyrnik i Karczemka. Przypominam, że posiadam ponton 3m Kolibri dligth i silnik Yamaha 5KM. Na rybki nie liczyłem, a ślepy los obdarzył mnie dwoma pięknymi kleniami i ładnym okoniem oraz dwiema mikro kluskami. Jak szalone żerowały bolenie i następny wypad na ponton będzie ukierunkowany na połów tych właśnie ryb. Zapowiada się szalony sezon, bo będę mógł dobrać się do największych ryb co pływają w odrze... :)
Stan odry (stacja Cigacice): 174cm'
Temperatura wody: 17,9°C
...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz