piątek, 6 kwietnia 2018

Stara odra w Pomorsku i "prosiaczek" na portki...

Jak nie mam pomysłu gdzie jechać na rybki, to zazwyczaj jadę gdzie bliżej i droga dobra. Tym razem padło na starorzecze w okolicach miejscowości Pomorsko. Woda strasznie marna i nie marzyłem nawet o jakiś dobrych wynikach. Zadowoliłbym się złowieniem chociaż dwóch malutkich okonków. Woda wydawała się martwa, że nie zaobserwowałem nawet "oczkowania" drobnicy przy powierzchni. Za to presji wędkarskiej brak, bo spotkałem tam tylko jednego wędkarza. Co ja się nakombinowałem z prowadzeniem przynęty, a wynik mizerny... muszę przyznać się szczerze, że nie miałem żadnego brania okonia :( za to udało mi się zaciąć ładnego lina, który zrekompensował mi brak garbusów na kiju. Czasem są takie dni, gdy od zejścia z wody o kiju dzieli wykorzystanie tego tylko jednego, jedynego brania. Mi tym razem się udało i ręka po raz kolejny "śmierdziała rybą" :) odliczam już dni do końca okresu ochronnego dla bolenia... wtedy dopiero zacznie się prawdziwe łowienie :) obecnie to tylko takie wypady "trenningowe" i dla zabicia nudy :)

Stan wody (stacja Cigacice): 235cm
Temperatura wody: 9,1°C
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz