niedziela, 22 maja 2016

Spinningowe mistrzostwa "teamów" jezioro Paklicko Wielkie - oświadczenie klubu Rapa

Witam
We wcześniejszym poście na tym blogu zdałem krótką relację z łowienia dnia 15.05.2016r na jeziorze Paklicko Wielkie oraz zamieszania, które wynikło w związku z tym. Niestety zostałem obiektem dość mocnych i czasami chamskich ataków ze strony osób, które z wielką determinacją wmawiały mi, że złamałem regulamin imprezy łowiąc tamtego dnia i nie mam czego szukać na tych zawodach. Próbowałem kilkukrotnie załagodzić całą sytuację i prosiłem o poczekanie do zawodów i ewentualny werdykt komisji badającej moją sprawę. Ja sumienie miałem czyste i zasięgałem opinii od osób zajmujących się sportem wędkarskim w naszym okręgu PZW. Pomimo 100% pewności, że racja jest po mojej stronie, i że nie grozi mi dyskwalifikacja na tej imprezie. Niestety wraz z prezesem mojego klubu "WKS Rapa Zielona Góra", zdecydowaliśmy o wycofaniu się ze startu w tych zawodach spinningowych. Ponieważ nie chcieliśmy zaogniać tej całej sprawy, bo znamy zawodników i wiemy, że co niektórzy potrafią być bardzo uparci i ciężko im coś wytłumaczyć. Ja traktuję starty w zawodach bardzo rekreacyjnie i nie odczuwam jakiegoś wielkiego "parcia" na zdobywanie wysokich lokat za wszelką cenę. Jestem jednak osobą czasami dość impulsywną i w obliczu wielce prawdopodobnych pomówień i nie popartych dowodami oskarżeń. Wolałem zostać w domu zamiast wkurzać się nad wodą. Mam wielką nadzieję, że takie sytuacje nie będą się już powtarzały i pewne osoby zaczną zachowywać się bardziej w duchu fair-play i nie będą próbowały robić jakiś "samosądów". Zachęcam do zapoznania się z oficjalnym komunikatem znajdującym się na stronie mojego klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz