środa, 4 maja 2016

Zachęcam do komentowania i polubienia strony bloga na Facebook.com :)

Dostałem kilka wiadomości z zapytaniem dlaczego nie ma mnie na Facebook. Mam konto prywatne oczywiście, ale jest ono dla moich "prawdziwych" znajomych i dlatego nie mam ich np. 2 tysiące na profilu :) Zważywszy na gigantyczną popularność tego portalu społecznościowego. Postanowiłem utworzyć na FB oficjalną stronę mojego bloga, aby ułatwić komentowanie moich postów oraz umożliwić budowę Fanpage. Bardzo proszę o wyrażanie swoich ewentualnych opinii. W sposób zrównoważony i merytoryczny oraz bez używania wulgaryzmów. Uważam, że każdy ma prawo do swojego zdania, ale wyrażając je nie powinien przekraczać pewnych granic. Jednocześnie bardzo zachęcam do odwiedzenia mnie na Facebook i polubienia mojej strony. Link znajduje się poniżej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz