sobota, 16 września 2017

Odra w Cigacicach - Kolejny dzień urlopu i szczupak na patelnię.

Dnia 15.09.2017r pojechałem na ryby nad odrę w górę od "nowego mostu" w Cigacicach. Standardowo starałem się upolować sandacza lub szczupaka. Ci co śledzą mojego bloga i filmiki na YT z pewnością wiedzą już w jaki sposób obławiam ostrogi. Ten dzień wyróżniał się od pozostałych głównie tym, że zabiłem pierwszego szczupaka w tym roku i zabrałem do domu, do zjedzenia. Nie ukryłem tego faktu przed nikim, a nawet na filmiku z łowienie zamieściłem moment z tym jak tą rybkę uśmierciłem. Byłem przygotowany na falę hejtu, a tu niespodzianka... Okazało się, że osoby oglądające moje filmy na YT oraz czytające bloga nie zarzucały mi jakiegoś "mięsiarstwa" i nie atakowały mojej osoby. Bardzo mnie ten fakt ucieszył i zmotywował do dalszych prac nad blogiem i kanałem na youtube.com. Ten odcinek odry charakteryzuje się dość dużą presją wędkarską, a pomimo tego udało mi się wydłubać 5 szczupaków (jeden wymiarowy) oraz 3 okonie. Wrócę tam jak już przyjdzie prawdziwa jesień...
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz