czwartek, 14 września 2017

Zawody "Zakończenie Sezonu" - Odra m. Brody 10.09.2017r oraz wyniki grand prix okręgu 2017

Tak jak już wspominałem na łamach mojego bloga wędkarskiego. W związku z sporymi trudnościami związanymi z organizacją opieki dla córki. Postanowiłem zrezygnować ze startu w tych zawodach. Post jest pisany w celach informacyjnych i na potrzeby mojego archiwum z wynikami zawodów spinningowych w moim okręgu, a poza tym i tak nie miałem już szans na jakąś dobrą pozycję w klasyfikacji Grand Prix, więc nie zależało mi zbytnio na starcie w tej imprezie. Przeglądając tabelę z wynikami najbardziej rzuca mi się w oczy wynik kol. Grzegorza Woźniczka, która pokazał po raz kolejny, że potrafi po mistrzowsku obchodzić się z łowieniem okoni i zrobić nimi przyzwoity wynik, który dał mu zwycięstwo. Co ciekawe na czołowych lokatach same "grzegorze". Kolejną rzucającą się w oczy kwestią jest start tylko jednego juniora co nie wróży dobrze przyszłości spinningu w moim okręgu. Na sam koniec jeżeli chodzi o te zawody. Pragnę zwrócić uwagę na bardzo mizerną frekwencję w kategorii seniorów. Dziwi mnie fakt, że tak mało osób porusza fakt powolnego ginięcia wędkarstwa sportowego spinningowego. Pamiętam czasy jak przy starcie 50 zawodników można było dziwić się "co tak mało osób przyjechało", a teraz na ostatnich zawodach zaliczanych do Grand Prix Okręgu Zielonogórskiego wystartowało... tylko 21 seniorów. Przy takiej frekwencji nawet zwycięstwo za pewne nie smakuje tak jak na imprezach sprzed choćby kilkunastu lat. Czasami wydaję się mi nawet, że ten spinning jest "kulą u nogi" dla władz w okręgu, którym chyba nie na rękę jest organizowanie zawodów spinningowych, które wymagają większego nakładu pracy i środków. Choćby takich jak ilość sędziów czy większy teren zawodów. Ci co nawet odważyli się na starty mogą często szybko zniechęcić się, bo organizacja budzi wiele zastrzeżeń. Wymienię tylko kilka z tego sezonu:
- za mała liczba sędziów, na których czeka się bardzo długo, a czasami można nawet nie doczekać się i trzeba koniecznie brać do nich nr telefonu
- organizacja pierwszych zawodów 1 maja na prawie "powodziowej" wodzie gdzie trzeba było czasami walczyć o życie
- dopuszczenie do łowienia port w Cigacicach na zawodach 1 maja co nigdy się nie zdarzało, a co za tym idzie część zawodników nie miała nawet żadnych przynęt do łowienia okoni w porcie, a w tych warunkach była to chyba najsensowniejsza taktyka
- na zawodach w m. Przewóz okazało się, że na terenie zawodów jakieś koło ma już zawody spławikowe, na które dostało pozwolenie od okręgu... śmiech i zostawię to bez komentarza
- samowolne wydłużenie sektora zawodów w Przewozie bez jakiej kolwiek oficjalnej informacji
- nie wypraszanie spławikowców z terenu zawodów... ja sam na zawodach w Cigacicach wylosowałem ostrogę co już ktoś na spławik łowił i miał zarzucone gruntówki (jest to łamanie zasady równych szans dla każdego zawodnika)
- takie grzeszki można wymieniać w nieskończoność i nie ma co dziwić się, że jest jak jest...

Poniżej zdjęcia z najlepszymi z zawodów "zakończenie sezonu" oraz tabele z wynikami z zawodów i klasyfikacją Grand Prix.
...
najlepsi na zawodach "zakończenie sezonu" 10.09.2017r  Odra m. Brody
WYNIKI KLASYFIKACJI GRAND PRIX OKRĘGU ZIELONOGÓRSKIEGO W SEZONIE 2017 W KATEGORII SPINNING


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz