wtorek, 12 września 2017

Pierwszy wypad na urlopie w 2017r - Odra Nietków 6 szczupaków

Urlop czas zacząć! Oczywiście nie dam rady nawet w połowie jeździć tak często jakbym chciał, ale postaram się wykorzystać ten czas w miarę intensywnie wędkarsko. Nad odrą wyczuwam już pierwsze symptomy nadchodzącej jesieni, więc pora chwycić za mocniejszy sprzęt i zapolować na rybki z zębami takie jak szczupaki i sandacze. Nad odrą w okolicach miejscowości Nietków łowiłem pierwszy raz w życiu. Nowa woda i idące za tym nadzieje. Zacząłem z wykopem, bo bardzo szybko upolowałem szczupaka długości 73cm, który miał być zabrany z łowiska w celach konsumpcyjnych. Nie wiem czy sumienie, czy jednak zwykłe lenistwo wygrało ale rybę jednak wypuściłem z powrotem do wody. Kolejny wymiarowy szczupak miał pójść na patelnie. Odra zweryfikowała moje plany i obdarzyła mnie wieloma szczupakami i sporą ilością brań. Ryby były jednak nie wymiarowy i dlatego wypuściłem je. Miałem dostać metkę "mięsiarza", a tu niespodzianka i nie wyszło mi :) A zresztą wszystko zarejestrowałem na filmiku... Zapraszam do oglądania :) Tradycyjnie już zachęcam do subskrybowania mojego kanału na Youtube i komentowania. Pozdrawiam
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz