niedziela, 17 września 2017

Zawody spinningowe WKS Rapa Zielona Góra 16.09.2017r Odra m. Brody - 1 miejsce

Z powodu braku czasu dopiero teraz udało mi się pojechać na zawody w moim klubie spinningowym. Pierwszy w tym roku start na zawodach WKS Rapa Zielona Góra i od razu co ciekawe 1 miejsce. Te nasze dość kameralne zawody spinningowe odbyły się nad odrą w m. Brody. Łowiliśmy w jednej 5-cio godzinnej turze. Zabrałem ze sobą tylko jedną wędkę pod szczupaki i to było bardzo trafne posunięcie. Już po dwóch godzinach łowienia miałem na koncie komplet, czyli dwa wymiarowe szczupaki (52 i 54cm), a w sumie miałem jeszcze 6 niewymiarowych "pistoletów" i 5 okonków. Poszedłem na ostrogi przed "przepompownią" i tam złowiłem obydwie wymiarowe rybki. Skusiły się na gumę cannibal na 7g główce oraz na obrotówkę "zbój". Sezon 2017 był dla mnie bardzo słaby pod względem "sportowym" i pucharek za 1 miejsce na zawodach "Rapy" chociaż trochę podbudował mnie na duchu. Pierwszego października odbędą się ostatnie zawody w klubie, a ja postaram się na nich wystartować o ile nie będę musiał w tym czasie iść do pracy. Poniżej zamieszczam kilka fotek z tego dnia... Oraz klasyfikację, o miano "wędkarza klubu 2017" w tej klasyfikacji nie liczyłem się, bo nie miałem możliwości startować w zawodach klubowych gdyż zazwyczaj po prostu nie miałem czasu.
...
.
.
.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz