wtorek, 26 września 2017

Powrót na obrzycę, bo woda wysoka w odrze - 4 okonki

No cóż jak odra wysoka to musiałem poszukać łowiska "rezerwowego". Wymyśliłem sobie, że pojadę nad Obrzycę i połowię w ciekawszych miejscach między miejscowościami Podlegórz i Ostrzyce. Ta woda od dawna nie wzbudza u mnie żadnych emocji. Głównie przez to, że kojarzę łowisko głównie z kilku zawodów spinningowych okręgowych, podczas których o zwycięstwie decydowało często złowienie choćby 3 okonków. Rozpocząłem przy ujściu kanału Bojadelskiego i start miałem na prawdę niezły. Rozłożyłem niechętnie wędkę, aby wykonać kilka rzutów kontrolnych, a tu delikatne skubnięcie i podejrzany opór na wędce. Przyciąłem i tylko zobaczyłem "świecę" takiego około 70cm szczupaka, który odgryzł mi paprocha. Szkoda, że nie miałem kamerki włączonej. Później to wróciło wszystko do "normy" już brania szczupaka nie miałem, ale za to kilka brań okonków z czego 4 sztuki wyjąłem. Co ciekawe większość brań było na obrotówkę, a paproszki były ignorowane... zapraszam na film
...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz